Ahir a la tarda era present a la concentració que un miler de persones feien al davant de l'Ajuntament de Tortosa en contra del tancament de la planta de Lear a Roquetes. Centenars de veus demanaven feina i recriminaven la no-actuació del Govern de la Generalitat, que des de feia 6 anys era coneixedor del risc de tancament de la planta.
Benvinguts al blog!
Sóc en Gerard Figueras de Vilanova i la Geltrú. Des del passat novembre tinc la responsabilitat de liderar la primera organització política juvenil del país: la Joventut Nacionalista de Catalunya.
Aquest blog pretén ser un espai de diàleg i reflexió en veu alta dels temes que ocupen als joves del país, però també d'aquelles qüestions que puguin afectar al meu municipi, del qual en sóc regidor amb un gran equip de companys amb els qui el 2011 assolirem l'alcaldia de la ciutat!
Sigueu benvinguts i endavant amb tot alló que hi vulgueu aportar!
dimarts 27 d’octubre de 2009
Al costat dels treballadors, lluny dels corruptes
Aquest matí, encara xocat per la unitat d'un poble que reclama faena i es veu impotent pels centenars de drames personals que suposarà aquest tancament, anava rebent per sms i mail l'última hora de les detencions de Garzón a Catalunya per corrupció.
Quina sensació més extranya! Se m'ha remogut l'estòmac, suposo que tip de tantes setmanes amb la porqueria de Millet i Gürtel a tort i a dret.
I quina ràbia. Fa anys que vaig decidir entrar en política per treballar pel país. I fa mesos que no paro de fer quilómetres per generar il·lusió. Per transmetre a centenars de joves del país el convenciment que treballar per canviar les coses val la pena.
A tots els qui embruten el bon nom de la política i tiren per terra la feina il·lusionadora que molts fem cada dia, no els puc dir altra cosa que espero se sentin avergonyits pel flac favor que fan al país. Els hauria de caure la cara de vergonya. Especialment quan hi ha gent que no pot pagar la hipoteca al cap del mes d'una llar que han comprat honradament.
Afortunadament alguns no desistirem. No ens faran perdre les ganes de fer realitat els nostres somnis. I de treballar perquè la generació de gent jove que pugem impulsem una veritable regeneració democràtica.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Arxiu del bloc
-
▼
2009
(39)
-
►
setembre
(13)
- Debat de Política General - primer round
- Píndola de l'endemà, llei de l'abortament, eleccio...
- Sobre la cimera del G20 a Pitsburg tot esperant la...
- algú haurà de pagar la xiulada...
- Acord per l'ocupació juvenil... ni 24 hores
- Després d'Arenys
- TOTS A LA MANI!
- Arriba la mani!
- Olor de verema
- El Sí d'Artur Mas al referèndum i la doble bara de...
- Estimular la ment
- La consulta d'Arenys
- Un estiu per recordar...
-
►
setembre
(13)
0 comentaris:
Publica un comentari